Οι Ζακινθυνοί παραδέχονται την μεγάλη προσπάθεια του Δήμου Κεφαλονιάς στον τουρισμό κρουαζιέρας

Μπορεί στην Κεφαλονιά ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Β. Κεκάτος και ο Δήμος να δέχονται πολύ σκληρή και αρκετά άδικη κριτική για τις προσπάθειες που κάνουν στην τουριστική προβολή των νησιών μας και ειδικά στον τομέα της κρουαζιέρας, όμως οι Ζακυνθινοί έχουν τελείως διαφορετική άποψη και το γράφουν! Διαβάστε το ρεπορτάζ της ιστοσελίδας imerazante.gr: 

«Με την συμμετοχή των κορυφαίων παραγόντων και στελεχών του τουρισμού κρουαζιέρας άνοιξε και φέτος τις εργασίες της η Seatrade Miami 2018, στο Fort Lauderdale της Florida. Μια έκθεση που ακούμε αλλά δεν βλέπουμε ζακυνθινή παρουσία με αποτέλεσμα να μας ψάχνουν και να μην μας βρίσκουν δίπλα στο Κατάκολο αλλά και την Κεφαλονιά που και φέτος φρόντισε να αφήσει το αποτύπωμά της. Μια ευκαιρία για όσους θέλουν αν βρίσκονται σε τροχιά ανερχόμενου προορισμού.
Και όλα αυτά λίγο πριν την έλευση του πρώτου κρουαζιερόπλοιου στο νησί που έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο μήνα και που για τη φετινή σεζόν είναι κατά πολύ λιγότερα από εκείνα που μας επισκέφθηκαν πέρυσι.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν από τους πράκτορες που συνεργάζονται με τις ναυτιλιακές εταιρείες, το 2018 θα φτάσουν στο νησί μας περίπου 14 με 15 κρουαζιερόπλοια ενώ πέρυσι είχαμε αφίξεις 17 κρουαζιεροπλοίων και το 2016 είχαμε 29.

Οι υποδομές…
Η μόνη βελτίωση που υπήρχε σε επίπεδο υποδομών από πέρυσι είναι ότι φτιάχτηκε ο χώρος της πλατείας του Ηρώου Πεσόντων στο μόλο, στον οποίο επισκευάστηκε το δάπεδο. Θα μπορούσαμε να έχουμε έναν τεράστιο αριθμό τουριστών από τα κρουαζιερόπλοια, όμως χάνονται και πολύ μεγάλα έσοδα. Εάν υπήρχε προβλήτα θα γινόταν και εξοικονόμηση καυσίμων αλλά και το προσωπικό θα ήταν πολύ λιγότερο. Το παραμικρό από τα κρουαζιερόπλοια, θα μπορούσε να επιφέρει κέρδη στην Ζάκυνθο, αλλά είναι κάτι που δεν το καταλαβαίνουν οι περισσότεροι, ή δεν θέλουν να το καταλάβουν.
Και ενώ τα υπόλοιπα νησιά διαθέτουν υποδομές, η Ζάκυνθος μένει απ’ έξω. Μέσα στα νησιά που είναι ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων των κρουαζιερόπλοιων είναι και η Κέρκυρα, η Κεφαλονιά, αλλά και το γειτονικό μας Κατάκολο. Μάλιστα η τελευταία περιοχή είναι φημισμένη όχι μόνο για το λιμάνι της, αλλά και τις μεγάλες δυνατότητες του. Συνεπώς εδώ που φτάσαμε αντί να επιδιώκουμε μεγαλύτερο αριθμό κρουαζιεροπλοίων πονοκεφαλιάζουμε γιατι δεν έχουν τα αυτονόητα.

ΑΠΟΨΗ…
Πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, ο δήμος Κεφαλλονιάς, και σε θέματα τουρισμού και προβολής δεν φαίνεται να τον πιάνει κανείς. Και εδώ είναι που μας πιάνει το παράπονο στο Τζάντε και σκεφτόμαστε το “όρσε γαμπρέ κουφέτα”! Στη Ζάκυνθο του πολιτισμού, για την ακρίβεια των πολιτισμένων, την ίδια στιγμή ψάχνουμε κάθε είδους brand name και αναθέτουν εκπόνηση μελετών με βάθος χρόνου στην εφαρμογή της. Τρέχουμε να προκάνουμε να συντηρήσουμε (sic) περιφράξουμε καλύτερα το ναυαγιο μπας και σακατευτεί κανένας. Μήπως είμαστε πέσε πίτα να σε φάω και περιμένουμε μόνο από τους ιδιώτες τουριστικούς επιχειρηματίες να πάνε να σώσουν την παρτίδα στις τουριστικές Εκθέσεις του εξωτερικού;
Θα το επαναλαμβάνουμε μέχρι τελικής πτώσεως… Τους Ιθαγενείς δεν θα μπορούμε πλέον για πολύ ακόμη να τους ξεγελάμε με χάντρες!
Αντί, λοιπόν, να μας απασχολεί πως θα προχωρήσει η υλοποίηση νέα προβλήτας, ασχολούμαστε με το ποιος το οραματίστηκε, ποιος το παρήγγειλε, ποιος το ξεκίνησε, ποιος έδωσε το πρώτο ευρώ, σε τι κόμμα ανήκει εκείνος που βοηθά, ποιος είναι λιγότερο ή περισσότερο “χωριάτης”, σε ποιο μώλο θα κατασκευαστεί και ου το καθεξής.
Η Ζάκυνθος δεν μπορεί να εξακολουθήσει για πολύ να είναι αποδέκτης των θαυμάτων του Αγίου Διονυσίου. Πόσο ακόμη θα περιμένουμε το χέρι του Αγίου να μας ξελασπώνει, το Χρυσόστομο να μας διαφημίζει ως θρησκευτικό προορισμό ή τα τουριστικά περίπτερα της Περιφέρειας για να στεγαστούμε και να πουμε ότι κάναμε το καθήκον μας;
“Πάρτε το αλλιώς”… υπάρχει χρόνος. Διαφορετικά καλή σας νύχτα…