ΟΥΪΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ

Γεγονός Παγκόσμιας εμβέλειας, που αφήνει Προίκα Πολιτισμού στην Κεφαλλονιά αναβαθμίζει αφάνταστα το Στίγμα της στον Παγκόσμιο Πολιτισμικό Χάρτη και ενισχύει σαφέσταστα την Παράμετρο της Οικονομικής της Ανάπτυξης.

Πριν περάσει στο Πάνθεον της Αιωνιότητας, ο Σαίξπηρ με το Στραφταλιστό του Πνεύμα αφήνει την Πνευματική του Διαθήκη προς την Ανθρωπότητα γράφοντας την “Τρικυμία” (“The Tempest”), Θεατρικό, Ιστορικό, και Γεωγραφικό Σκηνικό της οποίας αποδεικνύεται ότι είναι η Κεφαλληνία ! και δη η Παλλική !

Η Ιστορική και Θεατρική αυτή ανακάλυψη, έχει τεράστια διεθνή σημασία διότι απαντά στο ερώτημα που επί 400 χρόνια απασχολεί τους ερευνητές, (-ερίζουν διάφορα Νησιά: Από την Νήσο του Πάσχα μέχρι τις Βερμούδες-) για το ποιό τελικά είναι το Αινιγματικό Νησί του Μυστηρίου, το οποίο ο Σαίξπηρ επιλέγει για να τοποθετήσει την Δράση της “Τρικυμίας” του· της Παγκόσμιας εντέλει, Πνευματικής Παρακαταθήκης του προς την Ανθρωπότητα.

Ο κ. Λιβιέρης Λιβιεράτος, είναι το πρόσωπο στο οποίο η Κεφαλληνία αποδίδει τα Εύσημα, την Τιμή κ’ την Ευγνωμοσύνη της γι’αυτήν την Ανακάλυψη. Ιατρός, Ιστορικός Ερευνητής, Φίλος και Συνεργάτης.

Αναδεικνύει το θέμα, παρουσιάζοντας μετά από 13 χρόνια επίπονης έρευνας, συναρπαστικά ευρήματα, συνδεόμενα με διαδραματισθέντα Ιστορικά γεγονότα του Μεσαίωνα έως και την Αναγέννηση, τα οποία συγκροτεί κ συγκεφαλαιώνει, οδηγώντας τα σε Δύναμη Συμπεράσματος και με πολλές σημαίνουσες προεκτάσεις.

Συνεπίκουροι της Εργασίας στάθηκαν σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό:

Ο κ.Πέτρος Πετράτος Ιστορικός-Φιλόλογος, ο κ.Μικέλης Γκριζέτικ Ιατρός, η κ.Angelina Felice Φιλόλογος, η κ.Πανωραία Αλεξανδράτου Ιστορικός Τέχνης στα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ, και πολλοί άλλοι φίλοι του κ. Λιβιέρη Λιβιεράτου.

Τα εντυπωσιακά ευρήματα τίθενται στην διάθεση και άλλων Ανθρώπων του Θεάτρου, Ιστορικών, Ιστορικών Τέχνης και Φιλολόγων, στην κρίση εν ολίγοις της Διεθνούς Επιστημονικής Κοινότητας, και στα πλαίσια ενός μελλοντικού Συνεδρίου το οποίο θα διοργανώσουμε γνωρίζοντας ποιοί ακριβώς Άνθρωποι θα πρέπει να κληθούν να μιλήσουν για το θέμα αυτό.

Άνθρωποι που εκτός από την Επιστημονική τους δεινότητα και επιβεβλημμένο σχολαστικισμό, δεν απεμπολούν το καταγεγραμμένο στην Συλλογική μνήμη της Ανθρωπότητας γεγονός, πως όταν η Παγκόσμια Αρχαιολογική Κοινότητα διαβεβαίωνε πως δεν υπάρχει Τροία, ο Σλήμαν –ένας έμπορος- πάει και την ανακαλύπτει!

Αλλά εδώ τα ευρήματα του κ. Λιβιέρη Λιβιεράτου είναι καταλυτικά· και “συνομιλούν” άριστα με τα δεδομένα τού Σαιξπηρικού κειμένου.

Η έρευνα, μελέτη και τα αποδεικτικά στοιχεία, έχουν δημοσιευθεί στην «Κυμοθόη», την Περιοδική Έκδοση του Συνδέσμου Φιλολόγων Κεφαλονιάς κ’ Ιθάκης. Έχουν επίσης δημοσιοποιηθεί στο Κέντρο Μελετών Ιονίου, και σε διαδικτυακό κανάλι στον Δημοσιογράφο Ε.Ρ.Τ. κ. Γιώργο Γαγάνη.

Είναι όμως η Πρώτη Φορά που θα πραγματοποιηθεί :

*Επίσημη Παρουσίαση, με Ομιλία στο ευρύ κοινό·

(-προϋπόθεση την οποία θέτει και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

για την εκ μέρους του ανάδειξη του θέματος-)

κατά την οποία θα διακοινωθεί προς πάντας, ότι η Νήσος Κεφαλληνία

είναι το Πολυθρύλητο Ιστορικό κ’ Θεατρικό Σκηνικό της “Τρικυμίας”, του έργου που αποτελεί την Πνευματική Διαθήκη του Σαίξπηρ προς την Ανθρωπότητα.

*Σε συνδιασμό με Θεατρική Παρουσίαση του Σαιξπηρικού Κειμένου και Δραματολογική του Ερμηνεία, που προβάλει το περιεχόμενο της Πνευματικής Διαθήκης του Σαίξπηρ στην “Τρικυμία”, στην οποία προκρίνεται η Συγχωρητικότητα έναντι της Εκδίκησης· η Συναδέλφωση έναντι της Αλληλοεξόντωσης·

Εν ολίγοις, με την παράθεση των συγκεκριμένων Θεατρικών, Ιστορικών και Γεωγραφικών στοιχείων, στοιχειοθετείται παρουσίαση που αποτελεί: Παγκόσμια Ιστορική και Θεατρική Ανακοίνωση.

*Είναι δε εξαιρετικά σημαντικό, ότι η σημαίνουσα αυτή και με Διεθνή απήχηση ανακοίνωση, θα συμβεί επάνω στην Κεφαλλωνιά κ μέσα στο Παγκόσμιο Έτος Σαίξπηρ 2016· κατά το οποίο, στις αναριθμητές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται εφέτος παγκοσμίως, πιστεύουμε ότι η πιό σημαντική είναι ίσως αυτή η Ανακοίνωση.

Γι αυτό και φροντίζουμε για την Διεθνή Προώθηση της είδησης και του θέματος, στα Θεατρικά Πανεπιστήμια, πρωτίστως της Ευρώπης αλλά κ’ του υπόλοιπου Κόσμου, καθώς σε Παγκόσμιους Πολιτιστικούς Φορείς και Μ.Μ.Ε.

Επαναλαμβάνουμε, ότι η γνωστοποίηση στην Οικουμένη, ότι η Νήσος Κεφαλληνία είναι το Μυστηριώδες Θεατρικό, Ιστορικό κ’ Γεωγραφικό Σκηνικό του Κύκνειου Άσματος του Σαίξπηρ· της τελευταίας Τραγωδίας του η οποία υπέχει θέση Παγκόσμιας Πνευματικής Διαθήκης κ’ Παρακαταθήκης προς την Ανθρωπότητα:

α’) Αναβαθμίζει αφάνταστα το Πολιτισμικό Στίγμα της Κεφαλονιάς, στον Παγκόσμιο Πολιτισμικό Χάρτη.

β’) Ενισχύει σαφέστατα την παράμετρο της Οικονομικής της Ανάπτυξης, με απρόβλεπτες δυνατότητες να ανοίγονται μέσω και των 2 αυτών αλληλεξαρτώμενων παραμέτρων.

Οδηγηθήκαμε στην κάτωθι Δέσμη Εκδηλώσεων, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν στην Κεφαλλωνιά στις αρχές Αυγούστου 2016 με τον Γενικό Τίτλο: “ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ”

4 Αυγούστου 2016

Κοργιαλένειος Βιβλιοθήκη Αργοστολίου, 7μ.μ.

Θέμα: “Ουίλλιαμ Σαίξπηρ και Κεφαλληνία”

Παγκόσμια Ανακοίνωση-Παρουσίαση-Δημοσιοποίηση.

Α’.Ομιλία· Λιβιέρης Λιβιεράτος

Β’.Θεατρική Παρουσίαση· Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος / Θέατρο Δίδελφυς

Διάρθρωση εκδήλωσης:

~Πρόλογος· Κωνσταντινάτος

~Εισαγωγή· Λιβιεράτος

~Θεατρική Παρουσίαση Σαιξπηρικής “Τρικυμίας”· Κωνσταντινάτος / Δίδελφυς

~Κυρίως Ομιλία· Λιβιεράτος

~Δραματολογική Ερμηνεία· Κωνσταντινάτος

(Ανάδειξη της Σαιξπηρικής Πνευματικής Διαθήκης με Σκηνικό την Κεφαλληνία)

~Προεκτάσεις· Λιβιεράτος

~Συζήτηση· Κοινό, Λιβιεράτος, Κωνσταντινάτος

5 Αυγούστου 2016

Παλλική, Παραλία Πετανών, 11π.μ.

Γ’.Περιήγηση· Λιβιέρης Λιβιεράτος

Δ’.Θεατρικά Δρώμενα· Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος / Θέατρο Δίδελφυς

~Περιήγηση στα μέρη της Κεφαλλωνιάς που σχετίζονται με τον Ουίλλιαμ Σαίξπηρ και δη με το Θεατρικό, Ιστορικό, και Γεωγραφικό Σκηνικό της “Τρικυμίας”· ήτοι: Πετανοί!, Βιλλατόρια!, Αγία Θέκλη!

(Η Περιήγηση θα περιορισθεί στον Κύριο αυτό άξονα, διότι υπάρχει και ο Ευρύτερος που ουσιαστικά εμπλέκει ολόκληρη την περιοχή)

~Εμπλουτισμός της Περιήγησης με Θεατρικά Δρώμενα, αξιοποιώντας το Θεατρικό Υλικό της “Τρικυμίας”· είτε σαν απόδοση σημείων του κειμένου, είτε σαν μικρές δράσεις, με ενδεχόμενη εθελοντική συμμετοχή και του κοινού, υπό την καθοδήγηση των μελών του Θεάτρου Δίδελφυς.

~Πρόθεση μας είναι η Περιήγηση αυτή και τα Θεατρικά Δρώμενα να επαναλαμβάνονται και να εμπλουτίζονται κατ’έτος, με την συμμετοχή μάλιστα κοινού κ’ηθοποιών και από τις 2 άμεσα εμπλεκόμενες στο θέμα χώρες· ήτοι: την Ιταλία και την Αγγλία.

~Με άξονα το εξαιρετικό και διεθνές αυτό θέμα, μπορούμε να δημιουργήσουμε Μεσαιωνικό και Αναγεννησιακό Φεστιβάλ με επίκενρο το Κάστρο του Αγίου Γεωργίου· της Άσσου· αλλά και Υπαίθριου Θεάτρου στην “Σαιξπηρική περιοχή”, την Ανωγή της Παλλικής· και με καινοτόμους τρόπους που θα ενεργοποιήσουν τον πλήθυσμό, πέρα απ’τον εθελοντισμό κ την συμμετοχικότητα του ως κοινού· αποδεικνύοντας ότι αυτό που πρωτίστως απαιτείται είναι γνώση κ θέληση.

Οι παραπάνω εκδηλώσεις τελούν υπό την αιγίδα του Κοργιαλενείου Ιδρύματος Κεφαλληνίας.

6 Αυγούστου 2016

Ε’. Κοργιαλένειος Βιβλιοθήκη Αργοστολίου, 9.15’μ.μ.

Συνοπτική Παρουσίαση του Θέματος “Ουίλλιαμ Σαίξπηρ και Κεφαλληνία’’ στις εκδηλώσεις της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κεφαλλήνων κ Ιθακησίων. Λιβιέρης Λιβιεράτος· Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος / Θέατρο Δίδελφυς

Οι εκδηλώσεις αυτές τελούν υπό την αιγίδα του Δήμου Κεφαλονιάς και των Περιφερειακών Ενοτήτων Κεφαλληνίας και Ιθάκης.

Καλούμε τους Κεφαλλωνίτες να πάρουν μέρος στις εκδηλώσεις αυτές που ενδιαφέρουν σημαντικά όλη την Κεφαλλωνιά και ιδιαίτερα την Παλλική.

Τελικά ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ συμπατριώτες, ο μεγάλος αυτός διανοητής, ο τοποθετούμενος αμέσως μετά τους τρείς Έλληνες Οικουμενικούς Δομήτορες του Παγκοσμίου Θεάτρου, Αισχύλο, Σοφοκλή, Ευριπίδη, δεν μπορούσε να συμπληρώσει τον βίο του, χωρίς η ιδιομορφία της μεγαλοφυίας του, να αγγίξει την Κεφαλλωνιά μας, την καταγεγραμμένη στην συνείδηση των άλλων Ελλήνων και των ανθρώπων στα πέρατα του Κόσμου, ως το Νησί της Ωραίας και Δημιουργικής Τρέλλας!

Το ίδιο θεωρεί και ο Σαίξπηρ για την Αγγλία, βάζοντας στον “Άμλετ”, τον πρώτο κλόουν (νεκροθάφτη) να λέει, πως:

Αν ο Άμλετ που τον έστείλλαν στην Αγγλία για να γίνει καλά, δεν γειάνει, τότε μικρό το κακό· γιατί στην Αγγλία είναι όλοι τρελλοί!

Η σημαντικότητα του θέματος και η προεκτασή του στο Πανελλήνιο και Διεθνώς, καθώς και το κοινωνικό του μήνυμα, έκαμε ώστε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης να δώσει την άδεια του για την προβολή του απο τα μ.μ.ε.

Ευχαριστούμε όλους όσους μας βοηθούν στην πραγματοποίηση των εκδηλώσεων αυτών, και εξαιρέτως ανάμεσα τους, τους Φίλους κ.Αθανάσιο Φωκά, κ.Γεράσιμο Μεταξά-Aγγελετάτο, κ.Αικατερίνα Κρασσά-Ρισάρ, κ.Αθανάσιο Μουίκη, κ.Μιλένα Μεσσάρη κ μιά πλειάδα ακόμα πολύτιμων φίλων.

Πριν απ’όλους, ευχαριστούμε τον Φίλο και Συνεργάτη κ. Λιβιέρη Λιβιεράτο, για την τιμή να τον παρουσιάσουμε και για την χαρά της συνεργασίας· πρωτίστως δε για την δραματολογική και θεατρική εργασία που πραγματοποιούμε με αφορμή τα δικά του ευρήματα, δίνοντας τους πληρότητα παρουσίασης κ’ θεατρικότητα και θέτωντας τις ισχνές γνώσεις και δυνατότητες μας στην υπηρεσία του θέματος: ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ.

Ιούλιος 2016

Κεφαλληνία

Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος / Θέατρο Δίδελφυς

Ηθοποιός Σκηνοθέτης Εικαστικός

Απόφοιτος Σχολής Καλών Τεχνών -Τμήματος Θεάτρου-

Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Μέλος της Εθνικής Επιτροπής Ειδικών

Biennale Νέων Ευρώπης κ΄Μεσογείου (B.J.E.M.)

ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ Κ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ SPOT Ε.Σ.Ρ. (1)

WILLIAM SHAKESPEARE AND CEPHALONIA

-For the International Community-

An event of world wide range wich upgrades tremendously the stigma

of Cephalonia in the international multicultural map and reinforces clearly

the parameter of financial growth.

Before it passes the pantheon of eternity William Shakespeare with his whirled spirit he leaves his spiritual heritage to humanity writing “The Tempest”, theatrical, historical and geographical scenery which is proved that it is Cephalonia ! particulary Palliki !

The historical and theatrical invention haw tremendous international importance because it answers the question which for 400 years pre-occupies the researchers (disputing different islands: from the Easter Island until Bermouda) for which ultimately is the enigmatical Island of mystery

which Shakespeare chooses to set the action of “The Tempest”, of the Worldwide

as a result, spiritual heritage towards humanity.

Dr Livieris Livieratos is the person to whom Cephalonia attribute the distinction of merit, the honour and its gratefulness for this invention.

Doctor, historical researcher, friend and collaborator.

He elevates the theme, presenting after 13 years of laborious research tremendous findings connected with actual historicalevents of the Medieval century until Rennaisance, which convenes and blends leading them to the power of conclusion and with many important prolongations.

Collaborators of these projecthave been to larger extent Mr Petros Petratos historian, philologist·Mr Michelis Gritzetic doctor·Mrs Angelina Felice philologist Mrs Panoraia Alexandratou art historian in the Mansion of Buckingham·

and many other friends of Mr Livieris Livieratos.

The tremendous findings are on the disposal of other man of the theater, historians, art-historians and philologists, and in the judgement of the Inter-national Scientific Community and in the scope of a future Convention which

we will organize knowing which persons have to be invited to give a lecture

on this subject .

People who except from their seientific capability and reinforced scholasticism they don’t expel the recorded event in the common memory of humanity: When

the International Archaeological Community assured that Troy didn’t actually exist, Schleman –a merchant- discovered it!

But here the findings of Dr Livieris Livieratos are stunning and they are “connected” perfectly with the facts of the Shakespearian text.

The research, the study and the justificative elements have been published ih the “Kymothoe”, in the periodical publication of the Association of Philologists of Cephalonia and Ithaca. They have been reported in the Center o Ionian Studies

and in the inter-net channel of the E.R.T. journalist Mr George Gaganis.

But this is the first time that it will occur:

*Formal presentation with speech to the big audience (-presumption which is imposed by the European Council for the elevation of the subject-) during which it will be announced to everybody that the Island of Cephalonia is the legentary historical and theatrical scenery of “The Tempest”, the play which constitutes the spiritual heritage of Shakespear’s towards humanity.

*In connection with the theatrical presentation of the Shakesperian text and its dramatical interpretation there is also the projection of the theme of the spiritual heritage of Shakespeare in “The Tempest”. In particular the theme

of forgivenessis preliminary to that of vengeance.

In short, with the collocation of the particular theatrical, historical and geographical elements, a presentation is organized that constitutes an Inter-

national Historical and Theatrical Announcement.

*It is essentially important that this announcement with International impression will occur in Cephalonia in the International Shakespearian Age 2016 During this year from the innumerable events which are taking place internationally this year, we believe that this announcement is propably

the most important.

For ths reason we are providing for the International promotion of the event and the theme, in the the Theatrical Universities, primary in Europe but also for the rest of the world, and addition to the International Cultural Agents & the Media.

We repeat that the worldwide announcement that the Island of Cephalonia is the mysterious theatrical, historical, and geographical Scenery of Shakespear’s masterpiece, the last tragedy that possesses a position of International Spiritual

Heritage towards humanity,

a) It upgrades tremendously the cultural stigma of Cephalonia in the International Cultural map.

b) It reinforces clearly the parameter of its financial growth with unexpected capabilities which are brought out though these 2 parameters.

Therefor, we are lead to the following bundle of events which will take place in Cephalonia in the beginning of Augoust 2016, under the general title:

“WILLIAM SHAKESPEARE AND CEPHALONIA”

4 Augoust 2016

Corgialenios Library of Argostoli, 7p.m.

Topic: ‘’William Skakespeare and Cephalonia”

International Annoucement-Presentation to the Public.

A. Speach· Livieris Livieratos

B. Theatrical Presentation· Georgios Kakis Konstantinatos / Didelfys Theater

Manifestation Structure:

~Prologue· Konstantinatos

~Introduction· Livieratos

~Theatrical Presentation of the Shakespearian play “The Tempest”·

Konstantinatos / Didelfys Theater

~Dramaturgical Interpretation· Konstantinatos

(Elevation of the Shakespearian Spiritual Heritage within the Cephalonian Scenery)

~Main Speach· Livieratos

~Prolongation· Livieratos

~Discussion· Livieratos, Konstantinatos

5 Augoust 2016

Palliki, Petani Seashore, 11a.m.

C. Conducted Tour· Livieris Livieratos

D. Theatrical Acts· Georgios Kakis Konstantinatos / Didelfys Theater

~Conducted tour in Cephalonian places which are associated with William Shakespeare and with his theatrical, historical and geographical Scenery

of “The Tempest”· namely Petani, Villatoria and Saint Theclae.

(The tour will be limited in this main axis because there’s also a broader one which substantially involves a whole territory).

~Enrichment of the tour with theatrical acts utilizing material of “The Tempest” whether as a assignation of parts of the text or as small acts with possible voluntarily participation of the audience, conducted by members of Didelfys Theater.

~The intention of this tour has a purpose with these theatrical acts to be repeated and enriched every year with the participation of the audience and the actors from the 2 directly involved countries in the theme· named Italy and England.

~With axis this exceptional and worldwide theme, we can establish a Medieval and Rennaisance Festival with focal point the Castle of Saint George, the Castle of Assos, but also in an Outdoor Theater in “The Shakespearian territory” in the Anogi of Palliki and with innovational ways which will motivate the population beyond volunteering and participating as an audience· revealing first of all that, the elements we need is knowledge and determination.

The above happenings are sponsored by the Corgialenian Institution of Cephalonia.

6 Augoust 2016

E. Corgialenios Library of Argostoli, 9.15’p.m.

Summarized Presentation of the topic “William Shakespeare and Cephalonia”

in the manifestations of the International Union of the Cephalonians and the Ithacians. Livieris Livieratos· Georgios Kakis Konstantinatos / Didelfys Theater

These manifestations are sponsored by the Municipality of Cephalonia and the Regional Unions of Cephalonia and Ithaca.

We invite the Cephalonians participate in these manifestations which concern importantly the whole of the Cephalonia Island and especially Palliki.

In conclusion, William Shakespeare, compatriots, this great intellectual writer and thinker, the one placed immediately after the three Hellenes International Pioneers of the Worldwide Theater, Aeschylus, Sophocles, Euripides, couldn’t

Fulfill his biography without his genius to get in touch with the spirit of Cephalonia, the recorded in the conscience of other Hellenes and the other people worldwide as the Island of the amazing and creative madness!

The same Shakespeare considers for England, by putting in “Hamlet”, the first clown (gravedigger) to say that: If Hamlet that was sent to England to recover, won’t recover, then there’s no big deal because in England everybody’s mad!

The importance of the theme and its prolongation all over Hellas and Worldwide,

as well as its social message, has caused the National Radio-Television Council

to give its permission for its appeareance on the media.

We are thankful all the people who are lelping us to carry out these events and especially among our friends Mr Athanasios Fokas, Mr Gerasimos-Ageletatos, Mrs Catherine Crassas-Richard, Mr Athanasios Mouikis, Mrs Milena Messaris, and another bundle of precious friends.

Above all, we are thankful to our friend and collaborator Mr Livieris Livieratos for the honour in presenting him and for the joy of collaboration· formost, for the dramatological and theatrical project which we carry out as a result of his own findings, giving them fullness of presentation and drama· setting the trivial knowledge and capabilities for the service of the theme:

WILLIAM SHAKESPEARE AND CEPHALONIA.

July 2016

Cephalonia

Georgios Kakis Konstantinatos / Didelfys Theater

Actor Director Fine-Artist

Graduate of the School of Fine Arts –Theatrical Department-

Aristotelion Univesity of Thessaloniki

Member of the National Comitee of Specialists

of Biennale Youth for Europe and Mediterranian (B.J.E.M.)

ΟΥΙΛΛΙΑΜ ΣΑΙΞΠΗΡ Κ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ ΑΦΙΣΣΑ

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό, χωρίς την προηγούμενη άδειά εκπροσώπου της Ιστοσελίδας (portoni.gr). Δείτε τους Όρους Χρήσεις