Ετοιμαστείτε για το φόρεμα των Χριστουγέννων: Ποιες διατροφικές συνήθειες να αλλάξετε [εικόνες]

Όταν ξεκινά κανείς μια διατροφή το «κλειδί» για να χάσει βάρος είναι να εφαρμόσει ορισμένες διατροφικές συνήθειες που θα κρατήσουν τα κιλά μακριά.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει αυτό είναι να «κόψετε» περίπου 500 θερμίδες από αυτές που λαμβάνετε καθημερινά. Αυτό ισούται περίπου με ένα κιλό την εβδομάδα.

Μία από τις πιο απλές μεθόδους να γίνει αυτό είναι η αντικατάσταση φαγητών με παρόμοια τα οποία, όμως, έχουν λιγότερες θερμίδες.

Αντί για μαγιονέζα θα μπορούσατε να χρησιμοποιείτε μουστάρδα και αντί για τόνο σε λάδι προτιμήστε αυτόν σε νερό.

Αν θέλετε να φτιάξετε τοστ, απαλλαγείτε τελείως από το ψωμί και στη θέση αυτού βάλτε φύλλα μαρουλιού. Σε περίπτωση που είστε λάτρεις του πουρέ επιλέξτε αντί για πατάτα, κουνουπίδι.

Η συγγραφέας του βιβλίου «The Body Rescue Plan and The Body Rescue Detox Recipe Book», Κριστίνα Γουόλφ μιλώντας στο FEMALL αναφέρει πως αυτές οι εναλλακτικές λύσεις είναι λιγότερο εθιστικές και περισσότερο φιλικές προς το σώμα μας, με αποτέλεσμα ο ο ίδιος μας ο εαυτός να μην σαμποτάρει την προσπάθεια.

Παράλληλα, θέλοντας να δώσει λύση για τις λιγούρες για γλυκό, προτείνει σπιτικές σοκολάτες με κακάο, μέλι και βούτυρο αμυγδάλου.

Πηγή:  http://www.iefimerida.gr

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό, χωρίς την προηγούμενη άδειά εκπροσώπου της Ιστοσελίδας (portoni.gr). Δείτε τους Όρους Χρήσεις