FoodTouristica απογειώνει τον ελληνικό γαστρονομικό τουρισμό!!

Η γαστρονομία αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία. Η καλή τοπική κουζίνα είναι η ραχοκοκαλιά της γαστρονομικής προσφοράς. Η προβολή της γαστρονομίας χρειάζεται αυτοτελείς-στοχευμένες ενέργειες. Με αυτές τις σκέψεις πραγματοποιείται η έκθεση FoodTouristica 2015 στον πρώην Δυτικού αεροδρομίου Ελληνικού. Ο γαστρονομικός τουρισμός έχει την ευκαιρία να απογειωθεί ενισχύοντας τον γαστρονομικό-τουριστικό κλάδο και την ελληνική οικονομία. http://www.foodtouristica.com/

Η γαστρονομία, η τέχνη της παρασκευής καλού και νόστιμου φαγητού, αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία για όλους ανεξαιρέτως τους τουρίστες, επιπλέον αποτελεί σημαντικό πόλο foodtouristica.com-94έλξης για τουρίστες ειδικού ενδιαφέροντος. Η ελληνική κουζίνα διαθέτει αρετές αλλά χαρακτηρίζεται από δύο σοβαρές αδυναμίες: τα προβλήματα ποιότητας σε όλο το φάσμα παροχής γαστρονομικών υπηρεσιών και την απουσία αποτελεσματικής προβολής του γαστρονομικού πλούτου της Ελλάδας. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη καλύπτει η έκθεση FoodTouristica 2015. Την δυνατότητα δηλαδή προβολής μέσα στο ίδιο εκθεσιακό κέντρο εταιριών τροφίμων και ποτών, πρώτων υλών και έτοιμων προϊόντων μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας και γενικά ότι έχει σχέση με τρόφιμα, ποτά και εξοπλισμούς που αφορούν τους επισιτιστικούς χώρους. Παράλληλα οι εταιρίες που ασχολούνται με τη λιανική πώληση έχουν την ευκαιρία να κάνουν επιδείξεις και tasting προϊόντων στο κοινό. Θα προβάλλει επίσης δυναμικά όλα τα είδη κλασσικού και εναλλακτικού τουρισμού τα οποία προσφέρει η Ελλάδα όπως ξενοδοχεία και παραδοσιακοί ξενώνες, ενοικιαζόμενα δωμάτια και καταλύματα, Spa Resorts, αγροτικά καταλύματα.

Μέσα από τις παράλληλες εκδηλώσεις, στόχος είναι η ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό μέσω του θρησκευτικού τουρισμού, του οινολογικού τουρισμού, του αγροτουρισμού και οικοτουρισμού. Καλή χρονική συγκυρία είναι η αναγνώριση της ποιότητας αρκετών ελληνικών ετικετών οίνου από διεθνείς κριτές και η βράβευσή τους σε ανάλογους διαγωνισμούς, η σταθερή παρουσία ελληνικών διατροφικών προϊόντων στις διεθνείς προτιμήσεις (ελαιόλαδο, μαστίχα, αυγοτάραχο κ.λπ.), η επιτυχία συγκεκριμένων προϊόντων (γιαούρτι) σε σημαντικές αγορές.

FoodTouristica 2015 έκθεση για Μεσογειακές γεύσεις και μοναδικούς τουριστικούς προορισμούς, 15 έως 17 Μαΐου, στο Πρώην δυτικό αεροδρόμιο Ελληνικού. http://www.foodtouristica.com/ Συνδιοργανώνεται με την 7η Ελαιοτεχνία 2015, έκθεση ελιάς και ελαιολάδου. Στις ίδιες ημερομηνίες 7ο Αριστείον ελαιολάδου 2015, οι διαγωνισμοί ποιότητας και συσκευασίας έξτρα παρθένου ελαιόλαδου. http://eleotechnia.com/

FoodTouristica casts the spotlight on Greek gastronomic tourism!!

Gastronomy helps to upgrade the travelling experience. The backbone of any gastronomic experience is a good local cuisine. The promotion of gastronomy requires integrated and targeted actions. In this context, FoodTouristica 2015 is to be held at the former West airport Helliniko in Athens. This is an opportunity for gastronomic tourism to truly take off, supporting both the tourism sector and the Greek economy in general.

foodtouristicalogo_ENGastronomy, the art of preparing high-quality and flavourful food, upgrades the travelling experience for all tourists without exception, while also serving as an attraction for high-end tourists with specific interests. Greek cuisine has numerous qualities, but it is also characterised by two significant weaknesses: quality problems throughout the entire spectrum of gastronomic services and the absence of any effective promotion of the gastronomic wealth of Greece. This is exactly the need that FoodTouristica 2015 comes to meet. It is an opportunity to promote inside the same exhibition venue companies that produce food and beverages, ingredients and finished cooking, pastry and bakery products, and in general everything related to the food, beverages and equipment concerning catering establishments. At the same time retail companies have the chance to organise demonstrations and product tastings for the public. It will also dynamically promote all types of classical and alternative tourism offered in Greece, such as hotels and traditional guest-houses, rental rooms and apartments, Spa Resorts and agrotourism accommodation.

The purpose of the parallel events is to showcase the tourism product both inside and outside of Greece, including religious tourism, oenotourism, agrotourism and ecotourism. This is an ideal point in time for the event, since the quality of many Greek wines has been recently recognised by international judges with many awards in competitions all over the world, Greek nutritional products continue to be among the top preferences globally (olive oil, mastic, Greek avgotaracho fishroe, etc.) and specific products like Greek yogurt have been greatly successful in major markets.

FoodTouristica 2015, an exhibition of Mediterranean flavours and unique tourism destinations, will be held on May 15 – 17 at the former West airport Helliniko. http://www.foodtouristica.com/ It is organised in parallel to the 7th Eleotechnia 2015 Expo, which focuses on olives and olive oil. During the same dates, the 7th Olive Oil Aristion 2015 awards will be held for the quality and packaging design of extra virgin olive oil. http://eleotechnia.com/

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό, χωρίς την προηγούμενη άδειά εκπροσώπου της Ιστοσελίδας (portoni.gr). Δείτε τους Όρους Χρήσεις