40% των Βρετανών επιλέγουν τόπο διακοπών με βάση το κόστος

Η τουριστική βιομηχανία είναι έντονα ανταγωνιστική. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες σε όλη τη Βρετανία ανταγωνίζονται άμεσα μεταξύ τους σε μια προσπάθεια να παρέχουν στους δυνητικούς καταναλωτές το ταξιδιωτικό αυτό προϊόν, που οι ανταγωνιστές τους δεν μπορούν να προσφέρουν.

Για να μάθει τι πραγματικά θέλει το βρετανικό κοινό, όταν πρόκειται για τις επόμενες διακοπές τους, η Holiday Gems απασχόλησε 1.000 άτομα για να ρωτήσουν “Ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας, όταν πρόκειται να αποφασίσετε πού να πάτε για διακοπές;” Τα αποτελέσματα ήταν πολύ αποκαλυπτικά. Οι πέντε πρώτες απαντήσεις περιλαμβάνουν το κόστος, τον καιρό, τον προορισμό, τις δραστηριότητες και τη διαμονή.

Η έρευνα έδειξε ότι 4 στους 10 Βρετανούς θεωρούν το κόστος ως τον πιο σημαντικό παράγοντα στην επιλογή των διακοπών τους. Πάνω από το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το κόστος είναι η κύρια προτεραιότητά τους.

Αυτό αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα στον αριθμό των ιστοσελίδων που συγκρίνουν τις τιμές των διακοπών που είναι τώρα σε προσφορά, καθώς και στο φάσμα των ταξιδιωτικών εταιρειών που ειδικεύονται στις διακοπές της τελευταίας στιγμής και σε οικονομικές προσφορές.

Δευτερεύουσα προτεραιότητα για το βρετανικό κοινό είναι ο καιρός. 2 στους 10 Βρετανούς λένε ότι ο καιρός είναι το βασικότερο κίνητρο για την απόφασή τους. Δεν αποτελεί έκπληξη, ότι οι άνθρωποι θέλουν να περάσουν τις διακοπές τους σε μέρη που είναι τόσο ζεστά όσο και ξηρά. Το 21% των Βρετανών ψάχνει για διακοπές σε ανάλογα μέρη.

Παραδόξως, μόνο 1 στα 10 άτομα ταυτίζουν τις διακοπές τους με τον προορισμό.

Το 2013, η έρευνα της ABTA έδειξε ότι οι άδειες εντός πόλης είναι πλέον στο ίδιο επίπεδο με τις διακοπές εκτός πόλης. Κατά τη διάρκεια μιας δωδεκάμηνης περιόδου, το 41% του κοινού εντοπίσθηκε να περνά την άδεια του στην πόλη, και το 41% να κάνει διακοπές εκτός. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι η πλειονότητα των καταναλωτών είχαν την πρόθεση να κάνουν διακοπές εκτός πόλης το 2014.

Ο Jason Edwards, Διευθύνων Σύμβουλος του Holiday Gems λέει «Η έρευνά μας αποκαλύπτει ότι το 36,8% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι το κόστος είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα όταν ψάχνουν για διακοπές.Αυτό με τη σειρά του είναι κύρια προσφορά μας προς τους πελάτες. Προσπαθούμε πάντα να παρέχουμε τα πιο ανταγωνιστικά πακέτα διακοπών, καθώς και πτήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το γεγονός ότι ο καιρός και ο προορισμός ολοκληρώνουν τις τρεις πρώτες απαντήσεις δεν αποτελεί έκπληξη σε εμάς.Το έμπειρο και
εξειδικευμένο ταξιδιωτικό προσωπικό μας είναι στη διάθεσή σας για να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή συμφωνία που ταιριάζει στις απαιτήσεις σας. “

Η HolidayGems.co.uk χρησιμοποίησε τις Έρευνες Καταναλωτών της Google ώστε να πάρει μια ευρεία διατομή των παντήσεων.Ερωτηθέντες από όλες τις ηλικίες, τα φύλα και τις γεωγραφικές θέσεις παρείχαν απαντήσεις.

Πηγή: Τraveldailynews

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό, χωρίς την προηγούμενη άδειά εκπροσώπου της Ιστοσελίδας (portoni.gr). Δείτε τους Όρους Χρήσεις